2011 m. balandžio 29 d., penktadienis

Kino seansas paaugliams


  Jis įvyko mano namuose. Pasikviečiau pačius įžūliausius savo kiemo jaunuolius pasižiūrėti video. Tai buvo juosta apie dviejų sunkiasvorių boksininkų – Maiko Taisono ir Evanderio Holyfieldo dvikova. Prieš kovą E. Holyfieldas meldėsi su savo bažnyčios pastoriumi ir šis jam išpranašavo dramatišką pergalę. Beje, nepaminėjau, kad E. Holyfieldas – atgimęs iš aukšto sportininkas, krikščionis.
O jo priešininkas M. Taisonas – ne, maža to, pasižymėjęs, toli gražu, ne iš geriausios pusės.
Mano svečiai, kiemo jaunimas, ir buvo tie, kaip juos vadina, žemiausio luomo atstovai, bet ne turto atžvilgiu, o gyvenimo stiliumi – mušeikos, vagys, vogę iš mašinų, sandėliukų. Be to, sumušdavo neblaivius praeivius ir juos apiplėšdavo.
Štai kokią publiką aš pasikviečiau pas save. Prasidėjo filmas ir pirmuose kadruose į ringą išėjo E. Holifildas, o ant jo chalato puikavosi užrašas „Fil 4, 13“. Štai kas parašyta šioje Laiško filipiečiams vietoje: „Aš visa galiu Kristuje, kuris mane stiprina.“
Aleliuja! Tikrai stebina to žmogaus pasitikėjimas savo Viešpačiu. Po kažkurio raundo teisėjas į viršų pakėlė E. Holyfieldo ranką – laimėjo Dievo žmogus.
...O dėl tų paauglių, tai jie tikrai suprato, ką aš norėjau jiems pasakyti. Visų pirma, aš pats kažkada boksavausi, buvau panašus į juos, todėl paliudijau jiems apie savo atsivertimą, o ir prieš tai ne kartą pasakojau, kaip Dievas juos myli.
Visi buvę mano kambary, išskyrus vieną, kuris išėjo nesulaukęs filmo pabaigos, priėmė Jėzų į savo širdį!
Neseniai susitikau vieną iš jų, buvusį vagių „autoritetą“, kuris tuo net didžiavosi. Jis man pasakė, kad viskas, – metė savo užsiėmimą, nes pajuto, kad kažkas jo gyvenime ne taip…
Liudijau ir jų tėvams, giminėms. Tad dabar jų pačių pasirinkimas, kokį kelią jie pasirinks savo gyvenime – siaurą ar platų!
Platus kelias – pasaulio liūnas, kelias į pražūtį. Siauras – į Dangų, per Jėzų pas Tėvą, nes tik Jėzus yra kelias, tiesa ir gyvenimas!

2006 m.