2011 m. gegužės 2 d., pirmadienis

„Turbūt...“


         
      Dialogas su Dievu ir šiandien įmanomas. Priešingai vienos žinomos visuomenės veikėjos nuomonei, kad pokalbis su Dievu – šizofrenija…  
O jei taip, tada ačiū Dievui už didžiuosius „šizofrenikus“ – Tomą Akvinietį, Teresę iš Kalkutos, apaštalus Paulių, Joną ir kitus…
Beje, auksinės minties, kad pokalbis su Dievu yra šizofrenija, autorius – toks T. Šašas… Na, o kartais, jei koks šašas ir kliudo grožiui, galima jį nusikrapštyti…
Protiškai tikinčių žmonių pasaulyje yra milijonai. Teologas Deividas Harardas pastebi: „Aš įspėju jus: yra tokių, kurie sieliškai pritaria Raštams ir mūsų Viešpaties mokslui, tačiau to negalima pavadinti sekimu Kristumi“.
Tikras tikėjimas bręsta širdyje, kiekvieną dieną pasitikint Viešpačiu, pradedant nuo maldos kambarėlyje ir baigiant puodais virtuvėje...
Kartą, pavargęs nuo nesibaigiančių buitinių rūpesčių, pradėjau skųstis ir murmėti, kodėl Jis, Viešpats, man nepadeda, kodėl leidžia įvykti tokiems įvykiams, po kurių mano gyvenimas taip bent man atrodo, apkarsta, atseit: ,,suprask, aš kenčiu!“
Taigi, vieną dieną, stoviu virtuvėje, apsuptas puodų, prislėgtas sunkių minčių, viskas krenta iš rankų… Katė laukiasi kačiukų ir dejuoja. Kaimynas be perstojo kala į lubas. Kur eiti, kad pailsėtum ir nebegirdėtum?!
Pagaliau po begalinių klausimų apie tai, kas man geriau, o kas ne, kur eiti ir kur neiti, kuo būti ir kuo nebūti, – buvau bepradedąs abejoti, ar Viešpats tikrai žino, ką man daryti... Ar Jis tikrai mane pažįsta ir supranta, kas man geriausia? Taigi visų tų buitinių, vietinių kovų išvargintas, klausiu:
Viešpatie, turbūt Tu geriau mane pažįsti?..
Turbūt...
Turbūt... Patikėkit, Jis geriau žino, kada mums reikia to ar ano; kaip išspręsti mūsų problemas, kad ir kokios sudėtingos jos bebūtų... Viešpats Visagalis, Jis kontroliuoja situaciją!
Ir todėl nebijok, kas bus rytoj, nes Jis viską valdo šioj žemėj. Ir, manau, neverta ginčytis su Juo...
  Berašydamas šią autentišką istoriją iš savo gyvenimo, pagalvojau, kurioje vietoje baigti rašyti ir paklausiau:
Turbūt čia baigti?
Turbūt...  
  
    2006 m.